En bön för en medmänniska....som behöver det.

Publicerad 2015-10-23 02:59:15 i Allmänt,




Må Gudinnan Moder Jord välsigna dig och alltid vara vid din sida.

Må elementet Jord hjälpa dig att finna din stig i världen och ge dig kraft att följa den.

Må elementet Luft skingra dina dystra tankar, rena dit sinne och ge dig den insikt och kraft att söka och finna de svar som du behöver.

Må elementet Eld värma dig, öppna upp ditt hjärta, lära dig förstå och komma i kontakt med de känslor du behöver känna.

Må elementet Vatten rena dig, ta bort den skuld, skam och ånger du känner.
Få dig att förlåta de oförrätter du åsamkats. 

Må elementet ande fylla dig med sin livskraft, sin glädje och eufori.

Må du få all den lycka, kärlek och glädje i ditt liv.... Som du så väl förtjänar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Luna

Denna blogg handlar om mitt "andra liv" som Luna. Jag är Wiccan och Häxa, och jag vill berätta om det. Om högtider, örter, ritualer och annat magiskt i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela