Vardag

Publicerad 2016-06-27 04:36:18 i Allmänt,

Nu är både Litha och midsommar helgen över.....
Jag har nu ledigt två nätter innan jag jobbar onsdag och torsdag natt de två sista innan jag börjar min andra semesterperiod... På 3 veckor.....

Värmen håller i sig även om det nu regnat och åskat de sista dygnen.
Pionerna blommar för fullt men det är inte kul om det fortsätter regna så de viker sig och regnar sönder.

Ryggen känns bättre men nu ska det bli skönt att få vila några dagar hemma

Må gott ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Luna

Denna blogg handlar om mitt "andra liv" som Luna. Jag är Wiccan och Häxa, och jag vill berätta om det. Om högtider, örter, ritualer och annat magiskt i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela