Tillbaka igen.....

Publicerad 2017-08-26 13:42:00 i Allmänt,

 
I nästa vecka börjar jag åter som HäxAmbassadör skriva i mitt album
"VäxtKraft med LUNA" i min HäxGrupp "Häxor som delar med sig".
 
Så därför känns det rätt att nu också starta upp bloggandet efter "sommaruppehållet"

Jag tror på att ta en paus då och då......
Så att det inte blir ett tvång och ett måste.
 
Jag kommer inte göra någon uppdattering om vad som skett i mitt liv,
eller hur min sommar varit.......
 Där emot väljer jag att skriva inlägg om vissa av de projekt jag genomfört
och om magiska upplevelser jag haft.
 
Jag har just nu  och tre veckor framåt semester.......

Dessa tänker jag tillbringa i min trädgård men jag kommer också delta i en 
kurs i RunMagi som jag förväntansfullt ser fram emot.

Den kommer att hållas av min Vän och medAdmin Camilla / Koala
och vi kommer hålla till hemma hos mig......... Jätte kul.
 

 
En länk till Djurenshjärta som är Camillas hemsida. 
 
https://www.facebook.com/djurenshjarta/?fref=ts
 
Jag är ju en novis vad det gäller runor och runmagi så jag kommer lära mig massor.
 
 



Nu går jag ut en stund i solen......
 
Ingen högsommarvärme precis.....
 
Men det regnar i alla fall inte......

Må gott tills vi hörs igen 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Luna

Denna blogg handlar om mitt "andra liv" som Luna. Jag är Wiccan och Häxa, och jag vill berätta om det. Om högtider, örter, ritualer och annat magiskt i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela