Blodmåne ikväll......

Publicerad 2018-07-27 10:50:56 i Magi,

 
I kväll är det en speciell fullmåne.....

En  blodmåne med månförmörkelse.....
 
Kl 22.20 går den upp......

Strax efter startar månförmörkelsen....

Hela förloppet tar 3 timmar och 55 minuter.
 
1 timme och 43 minuter är månen helt dold.........

Fortfarande begränsad i min rörlighet efter operationen,
så även om det är ovanligt mycket energier i omlopp,
så blir det en blygsam Esbat denna gång.
 
Lägger ut mina kristaller att renas och laddas....

Skålar att samla månvatten i......

 
 
 
 
 
Och sjäv sitter jag nog en stund i en stol i trägården med min trumma.
 
 
 
 
 
 
 
 
Önskar er alla en fantastsk FullmåneNatt.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Luna

Denna blogg handlar om mitt "andra liv" som Luna. Jag är Wiccan och Häxa, och jag vill berätta om det. Om högtider, örter, ritualer och annat magiskt i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela