Häxans Årstider.....Magisk trädgård året runt

Publicerad 2018-11-01 20:24:54 i Allmänt, Magi, ÖRTER,

 
 
 
 
I tisdag var jag på öppethus hos fina häxsystern Hella Nathorst-Böös

Äntligen fick jag min efterlängtade bok
späckad med Magi i alla de former.

 
 
 
Då  jag köpte den första boken 
 
 HÄXANS TRÄDGÅRD  Läkeväxter förr och nu 
 
Var jag alldeles betagen......
 
jag älskade den.....
 
För aldrig har jag sett en sådan vacker bok......
 
Både i text, ilustrationer och layout...... 
 
En bok jag varmt rekomenderat  till andra.....
Då den är så annorlunda och så mångfacetterad.....
Skriven av en Häxa med mycket kunskap.....
Och skriven med så mycket kärlek.
 
 
 
 
 
 
Häxans Hus Handbok för ett giftfritt liv
 
 Även den en underbar bok som jag verkligen älskar......
Den har också allt vackra bilder, fina texter om diverse saker....
Är så väl genomtänkt och så vackert tryckt.....
Som både är en fröjd att läsa och en fröjd för ögat.
 
2018 kunde man också köpa den helt underbara Väggkalendern
Ett måste för en Häxa som jag.
 
 
 
 
Och nu har den tredje boken kommit ut.....
 
Häxans Årstider Magisk trädgård året runt

Denna gång var det för mig extra kul att få den i min hand, 
Då jag fick det stora hedersuppdraget av Hella att läsa igenom texter,
gå igenom alla örter och växter.......och hjälpa till med "magisk växtgranskning"
Så jag har läst boken i form av en bunt A4 blad.

Denna bok är även den fantastisk.......
 
Så vacker och fullspäckad med Magi i alla dess former.
 
En bok som borde passa alla sorters Häxor......
 
En fröjd att läsa då den innehåller något som passar för alla.
 
Och nu finns också 2019 års väggkalender att köpa.

 
Bok och kalender är den perfekta  Yule presenten
för en häxa att önska sig eller ge till en syster.
 
 
Här är en länk till Hellas Facebooksida - Häxans Trädgård och Häxans Hus.

https://www.facebook.com/haxanstradgard/

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Luna

Denna blogg handlar om mitt "andra liv" som Luna. Jag är Wiccan och Häxa, och jag vill berätta om det. Om högtider, örter, ritualer och annat magiskt i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela