Fotbad......

Publicerad 2016-12-19 12:00:00 i Magi,

 
Hej alla Häxor 
Den 19 dec inlägg blir kort.
Jag var i går ute hela dagen med mina 3 döttrar och handlade Julklappar.

Jag var på kvällen Själv i stort behov vad jag idag vill dela med mig....
ett uppiggande fotbad för trötta ömma fötter.
 
2 dl färsk eller 4 msk torkad Mejram
4 msk havssalt
6 liter varmt vatten
Häll i en balja sitt och njut tills vattnet känns för kallt
( Då brukar i alla fall jag fylla på med lite mer varmvatten )
En lisa för både fötter och själ.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Luna

Denna blogg handlar om mitt "andra liv" som Luna. Jag är Wiccan och Häxa, och jag vill berätta om det. Om högtider, örter, ritualer och annat magiskt i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela