I dag är denna Häxa tillfreds......

Publicerad 2017-04-23 17:28:53 i Allmänt,

 
Jätte trevlig Fika på Dox i Gamla Stan i går......
 
Vi var 11 Häxor som träffades.....byte saker......energier och åsikter.

En riktigt givande dag, men lång.......
för då vi var påväg hemmåt jag och Koala.....
Hörde ännu en Häxa av sig och frågade om vi var kvar?
 
Så det blev vi 3 timmar till, för helt plötsligt var klockan 19.......
 
 
Som solitär Häxa har jag insett att jag verkligen behöver dessa träffar....

Hur bra jag mår av dem.....
 
Hur mycket kraft och energi de faktiskt ger mig...... 
 
Så jag är glad och Tacksam <3 att Koala,  
som är min medAdmin i "Häxor som delar med sig" fixar våra träffar.
 
Det är också så kul att träffa dessa personer IRL
som man tidigare bara sett kommentera och göra inlägg i gruppen.
 
Både att få ett ansikte och en personlighet till namnet/ profilbilden.
 
Så härligt att träffa likasinnade.
 
Ett behov som nog Häxor haft i alla tider.
 
 
Idag har jag också fått vara ute i trädgården hela dagen....
 
så även det behovet har blivit tillfredställt....
 
Dessutom har  sunna vårvärmt mig.....
 
Ljuset har jag sugit åt mig och en hel del blev gjort i min trädgård.

Så denna Häxa är i dag helt tillfreds med med sitt Liv......
Och sig själv.....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Luna

Denna blogg handlar om mitt "andra liv" som Luna. Jag är Wiccan och Häxa, och jag vill berätta om det. Om högtider, örter, ritualer och annat magiskt i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela