Slut på semestern......Runan Ur

Publicerad 2017-09-14 16:54:00 i Magi, Runor,

 
 
 
Det som kändes som en oändlighet  är nu över......

Jag börjar jobba den första av 4 nätter i kväll.
 
Jag har nu börjat umgås med och bära min första runa Ur
 
Stoppade runan i min stenbur där jag vanligtvis har min Ametist för balans i min tillvaro.
 
Nu får jag i stället ha den i fickan.....
 
 
 
Så nu startar en ny början....en gryning.....
 
Ett blad vänds i livets bok.....
 
Jag ska under helgen meditera över den.
 
Analysera de kort jag fick.....
 
Bergskristallen och Brännässlan..... vad betyder de?
 
 
 
 
Idag dök också ett av mina kraftdjur helt oväntat upp
 
i form av en ungräv .......
 
Där ute i ösregnet utanför mitt köksfönster.....
 
 
 
 
 
Intiutivt känner jag att detta hör ihop med min Runa.


Mitt liv känns just nu nytt och spännande.....

Mycket att tänka på och gå på djupet med.
 
 
 
 
Det är Magiskt att Leva......
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Luna

Denna blogg handlar om mitt "andra liv" som Luna. Jag är Wiccan och Häxa, och jag vill berätta om det. Om högtider, örter, ritualer och annat magiskt i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela