I går det fredagen den 13......Med Twilight maraton.....

Publicerad 2018-07-14 16:05:00 i Allmänt,

 
Jag var helt övertygad om att jag bloggat om fredag den 13e tidigare.......
 
Men jag måste ha skrivit i ett annat forum.......
så det blir kanske nästa gång.

I vilket fall som helst var det en dag som vilken som helst........
Inget oförutsett eller oturligt hände......

Idag är det lördag....
Vaknade sent då mina tjejer i går kväll hade sina kompisar över 
på tjejkväll.......grillade och umgicks till fram på småtimmarna.
Så jag somnade vid 02.30 tiden......
 
Hade en filmdag igår och kände att det var dags för 
 
Twilight maraton......
Såg 3 filmer och har två kvar.....
 

 
Jag har ju sagt det många gånger förrut......

Jag älskar Vampyrer......

Här är en länk till det långa blogginlägget
som jag skrev skrev om Vampyrer.....
 
http://magisktliv.blogg.se/2017/may/vampyrermyter-och-fakta-om-dessa-nattens-blodsugare.html
 
Annars fortsätter min rehabilitering......
2 snart 3 veckor har gått sin min operation.......

Det går otroligt bra att gå.......
Måste bara se efter mg själv så jag inte
glömmer kryckorna......går ifrån dem.
Eller går med en krycka då det är för tidigt ännu......

Frustrerande att inte kunna/ få göra det som behövs både inne och ute......
 
Men har blivit en väckarklocka för familjen.....
De har insett hur mycket jag vanligtvis gör.....

Ett schema har satts upp på kylskåpet
där man får kryssa i det man gör.......Och det är en del.

Annars i svartmånen har jag mest vilat och funderat en del.

Det har inte blivit så mycket magi........
åtminstone inte medvetet i handling......

Har haft min lillebror Anders från Boden på besök......
I torsdags kom han och hans fästmö Susanne på middag.....
Vi grillade och satt ute till kl 23......

Nu är det dags för de sista två Twilight filmerna 

Må gott <3 LUNA <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Luna

Denna blogg handlar om mitt "andra liv" som Luna. Jag är Wiccan och Häxa, och jag vill berätta om det. Om högtider, örter, ritualer och annat magiskt i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela