Elementet Vatten.......

Publicerad 2019-01-25 20:03:00 i Allmänt,

 
Vatten liksom eld är ett av de element jag känner mig säkrast med.

Jag älskar att vara i vatten, att simma, flyta och njuta.
 
Igår fick jag uppleva elementet på en fantastiskt och underbart sätt.
 
Jag fick en spavistelse i födelsedagspresent av mina döttrar,
och igår var det dags för oss fyra att njuta och ha det skönt.
 
 
 
 
Och vi hade en otroligt skön och mediativdag........

Uppvärmt vatten med en del av bassängen utomhus  med snö och vinter.
 
En fantastisk upplevelse........
 
 
Skön avslappnande låg musik........

Bastu och ångbastu.....

Myntaté  och smaksatta vatten att dricka.....

Frukt som äpple, clementiner och bitar av ananas att äta.

Så mysigt både att umgås med döttrarna, 
och att ha tid för dig själv.......

Att "tvingas" att slappna av totalt i flera flera timmar.
 
Så Magiskt.....
 
Att låta elementet vatten ta hand om dig.....
 
Njuta av det och umgås.
 
 
Idag har jag forsätt att meditera med elementet i en annan form,
det har snöat oavbrutet i två dagar.....
 
  
 
Må Gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Luna

Denna blogg handlar om mitt "andra liv" som Luna. Jag är Wiccan och Häxa, och jag vill berätta om det. Om högtider, örter, ritualer och annat magiskt i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela