förkyld........

Publicerad 2024-02-09 12:09:42 i Allmänt,

En Repris på.....Förkylning.......Tips.....Råd.....Och Huskurer. -  magisktliv.blogg.se
Det är ju ganska länge sedan faktiskt flera år sedan jag var förkyld,
men nu är det bara inse faktum.
Halsen kliar, näsan rinner och jag hostar om än sporadiskt.
Är även lite febrig och känner mig också ganska frusen.
 
Så nu ligger jag under filten på soffan,
med halstabletter och te med örter, ingefära och honung.
 
Som tur är jag ledig från jobbet till på måndag,
har heller inget planerat med andra än min man och hunden Spike.
Utom gosa framför teven och en bastu.....
men den får vänta tills jag är frisk igen.
 
magisktliv.blogg.se - february 2023
Om förkylningskurer har skrivit ett antal blogginlägg redan,
så jag lägger en länk till ett av dem nedan.
Om ni vill läsa eller söker inspiration för att kurera egen sjukdom.
En Repris på.....Förkylning.......Tips.....Råd.....Och Huskurer. -  magisktliv.blogg.se
 
https://magisktliv.blogg.se/2016/october/forkylningtipsradoch-huskurer.html
 
magisktliv.blogg.se - february 2023
 
Må gott och håll er friska 💜  Kram LUNA
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Luna

Denna blogg handlar om mitt "andra liv" som Luna. Jag är Wiccan och Häxa, och jag vill berätta om det. Om högtider, örter, ritualer och annat magiskt i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela