Smulan

Publicerad 2024-03-19 10:39:17 i Allmänt, Magi,

Detta är Smulan 💚 min nya lilla Häxkatt.
Jag älskar katter och efter det att förtst Max 🖤
 
Och sedan Buster 💛
 
 
Lämnade oss 19 och 21 år gamla,
för några år sedan har jag saknat en katt.
Även min man Peter älskar katter.
Även Spike visade det sig 😃
Lillkillen som fyller 2 år den 30 mars.
Så blev det det alltså dags att 
skaffa oss en ny familje medlem.
Planerat var en svart kattkille som skulle heta Mezzi.
Istället blev det denna ljuvliga lilla varelse,
en liten kattflicka född 16 december.
Tänk så det kan gå.......Hon fick namnet Smulan.
Mer vild än tam och så liten.
Hon kommer med tiden bli en fin HäxKatt.
Och då även få sitt eget Häxnamn,
även om hon alltid kommer kallas Smulan💚
Storebror Spike håller koll på 
sin lillasyster och ser till att sköter sig.
 
Må Gott 💜 LUNA
 
 

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2024-03-24 23:38:58

Åååååh!!! En sån ljuvlig liten varelse!!! 😍 Klappa om henne från mig. Ja, Spike också så klart! ❤ Du är lyckligt lottad du. 🤗

Svar: Visst är jag <3 Lyckligt lottad :D Tack Och var rädd om dig <3 Kram LUNA.
Luna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Luna

Denna blogg handlar om mitt "andra liv" som Luna. Jag är Wiccan och Häxa, och jag vill berätta om det. Om högtider, örter, ritualer och annat magiskt i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela