Gråväder........

Publicerad 2024-10-20 14:15:00 i Allmänt,

 
Idag har jag en inne dag.....
Lite dagen efter.....
då vi hade alla tjejer med respektive på middag igår.
Firade Makens 65 års dag och äldsta dotterns 29 år,
som de fyllde tidigare i veckan......den 16 oktober.
Peter blev pappa på sin 36 års dag som vi tillbringade på BB.
Det roliga är att jag också föddes på min pappas födelsedag.
Vi hade tänkt fixa lite mer i trädgården.....
Men det är så grått och duggregnar lite.
Vi har gjort en hel del redan......
Packat in alla möbler och grillen
från grillplatsen i nybyggda förådet.......
Ställt in maskiner och cyklar m.m. för vintern.
Packat ihop det resten i "en press"
Städat två förråd till och börjat ställa in redskap,
och olika dekorationer, statyer m.m.
Jag ska nu plocka in allt som står utanför in i lilla växthuset.
Men det får bli i morgon idag njuter vi av att vara inne med en varm brasa,
och en mysig film på teven...... innan Peter tänder i bastun.....
Må Så Gott 💜 LUNA

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Luna

Denna blogg handlar om mitt "andra liv" som Luna. Jag är Wiccan och Häxa, och jag vill berätta om det. Om högtider, örter, ritualer och annat magiskt i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela