Vardag.......mellandagar

Publicerad 2017-12-27 12:20:37 i Allmänt,

 
 
Vardag efter dagar av fest och glam....

Många dagar med mycket god mat, godis och härliga människor.......
 
Tid att verkligen umgås med nära och kära......
 
Ännu är inte festen slut......
 
Även om helgdagarna är det.....
 
Mycket gott har vi kvar att äta.......
 
 
 
Frukt......lite av maten....
 
Men framför allt.....
 
Godiset  vi gjorde själva
 
 
 
 
Och en del som vi också köpte......
 
 
 
 
Så det blir att bjuda in fler goda vänner och fortsätta mysa några kvällar till......
 
 
Men just nu, då regnet upphört.....
 
Solen tittar blygt fram och ljuset har förändrats....
 
 
Nu är det dags att ta fram kvasten ur hörnet vid öppna spisen.
 

Ta en långtur och lufta den.....
 
 
 
 
 
 
Låta din Häxa leva och njuta av tillvaron....
 
 
Vi ses där uppe <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Luna

Denna blogg handlar om mitt "andra liv" som Luna. Jag är Wiccan och Häxa, och jag vill berätta om det. Om högtider, örter, ritualer och annat magiskt i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela