63 år fyller jag idag......

Publicerad 2024-04-04 00:05:21 i Allmänt,

Jag firar födelsedag i dag min 63:e
Aldrig trodde jag den dagen skulle komma,
då jag blev så gammal......det konstiga är att jag inte känner mig gammal.
Jag har bara nått en ny fas i mitt liv.
Jag är gift och har fött tre barn......tre fantastiska döttrar.
De är alla vuxna, välutbildade och har jobb de tycker om.
Lever liv de trivs med och delar det med någon de älskar.
vad mer kan man som förälder önska sina barn.
I år är det 30 år sedan jag träffade min man.
Vi gifte oss 2001 i vår trädgård.
Och vi håller fortfarande i hop i vått och torrt.
Härligt att leva med någon som vet vem du är,
och låter dig få vara det.
Jag ser verkligen fram emot att nu få vara ännu närmare,
leva vårt pensionärsliv tillsammans.
Detta för att jag vet att jag får göra mina grejer ifred,
vi har båda var och en våra egna intressen.
Han är intresserad av min Magi.
Och deltar ibland då jag bjuder in honom.
Som vid denna bostadsritual till vår äldsta dotter.
Peter själv är ju musiker.....skriver böcker i musikteori
och komponerar sina egna låtar.
Så vann han mitt hjärta med en vacker låt som han skrev till mig.
" Christina Smiles....." Hette den. 
Nu sitter jag i soffan klockan är 23.56
Snart är min födelsedag snart över.
Den vackra tulpanbuketten kom idag med bud,
från min älskade lillebror med familj uppe i boden.
Har så många jag älskar i mitt liv.
Så mycket fantastiskt väntar på mig.
Att vara 63 år och pensionär.....
Jag är herre över mig själv och spenderar all tid som jag själv önskar.
Kan inte ha det bättre.

Kram 💜  LUNA
 
 

Kommentarer

Postat av: Myrica

Publicerad 2024-04-04 09:47:00

Stort Grattis på din dag, Jag hoppas du haft en fin dag
Kramar Myrica

Svar: Tack Myrica <3 Jo det blev en härlig dag :D Hoppas att du själv mår bra och är nöjd med ditt liv. Kram <3 LUNA
Luna

Postat av: Anna

Publicerad 2024-04-04 22:44:56

Grattis i efterskott! 🥳 Så glad för din skull med allt fantastiskt du har i ditt liv. 🥰 Kram!

Svar: Tack Anna <3 Kram <3 LUNA
Luna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Luna

Denna blogg handlar om mitt "andra liv" som Luna. Jag är Wiccan och Häxa, och jag vill berätta om det. Om högtider, örter, ritualer och annat magiskt i mitt liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela